הובלת שפכים וחומרים מסוכנים

כל פיתרונות איכות הסביבה במקום אחד

מידע נוסף

 

שפכים וחומרים מסוכנים (חומ"ס) מאיימים על בריאותם של בני האדם, על סביבתם ועל רכושם. איום אשר בא לידי ביטוי גם בהיבט הבטיחותי וגם בהשפעה דרמטית על קרקעות, מי תהום, מאגרי מים, חופים וזיהום אוויר.

הובלת שפכים ופינוי חומרים מסוכנים (חומ"ס) הינה תחום מורכב ביותר אשר מקפל בחובו לא רק את השינוע בלבד אלא גם תהליכי קדם שונים כדוגמת הכנת משלוחי חומ"ס באתר הלקוח, התייחסות לכלי קיבול ואריזות, שימוש בכלי רכב מתאימים לטובת המשימה, הכשרת נהגים, פיקוח ועוד. הובלת שפכים וחומ"ס כפופה לחקיקה, תקינה, אכיפה ופיקוח.

הובלת חומרים מסוכנים

אנו מתמחים בביצוע הובלות של שפכים ופינוי חומרים מסוכנים (חומ"ס). לחברתנו צי משאיות ייעודיות להובלת שפכים וחומרים מסוכנים בכל תצורות הקיבול השונות. לרבות חומרים מסוכנים הארוזים בקוביות (1,000 ליטר), חביות מתכת, משטחים ונוזל. ההובלה מתבצעת באמצעות מכליות מסוגים שונים כגון מיכליות פיבר להובלת חומצות, מיכליות נירוסטה להובלת בסיס ושפכים, ומיכליות ברזל לטובת הובלת תמלחות ושפכים נוספים.

פינוי פסולת מסוכנת

תודות לצי הרכבים הגדול שלנו, ובזכות הניסיון העשיר בהובלת שפכים וחומרים מסוכנים, אנו מבצעים תדיר גם פרויקטים רחבי היקף המשלבים עבודה עם עשרות מיכליות על פי תוכניות עבודה מוגדרת מראש ויעדים מאתגרים. פעילות המכליות משיקה לפעילות התעשייתית של לקוחותינו, ונעשית במשמרות מסביב שעון ובכל ימות השבוע (24/7, לפי דרישת לקוח).

בין לקוחותינו בתחום ניתן למנות מפעלים תעשייתים, חברות פארמה, יצרני מזון, יצרני כימיקליים ועוד. הובלת תמלחת מבוצעת עבור לקוחות כדוגמת בתי מטבחיים, משחתות, מפעלי דגים, מפעלי ייצור מזון ועוד.

שירותינו בתחום

הובלת שפכים וחומ"ס נעשית על ידי נהגים אשר עברו הדרכות בטיחות מחמירות לטובת העמסה תקינה ובטיחותית של החומרים המסוכנים, ושינועם על פי חוק (לרבות שילוט הרכב). לכל הנהגים רישיון מוביל להובלת חומרים מסוכנים, על פי המתחייב בחוק.

לחברתנו בקיאות רבה בהוראות החוק והתקינה הנוגעות להובלת חומרים מסוכנים ושינוע שפכים. אנו מספקים ללקוחותינו את מלוא האישורים הדרושים לטובת העבודה, בהתאם לדרישות החוק והמשרד להגנת הסביבה. לחברתנו היתר רעלים להובלה, לשינוע ולאחסנה של חומרים מסוכנים מאת המשרד להגנת הסביבה.

לרשותנו מיכליות פיבר ייעודיות לפינוי חומצות בפריסה ארצית רחבה.

לרשותנו עשרות מיכליות נירוסטה לשינוע כל סוגי השפכים התעשיתיים.

לרשותנו עשרות מיכליות ברזל המשמשות לפינוי שפכי תמלחת, שפכים לא מסוכנים ועוד.

לרשותינו עשרות משאיות בכל הגדלים המשמשות לטובת שינוי פסולת מוצקה וארוזה כגון ביגבגים, חביות, קוביות ועגלות אשפה.

מערך הלוגיסטי שלנו מגובה על ידי צוות חירום – מוסמך ומיומן – אשר עומד בתקנים ישראליים ותקנים בינלאומיים. ברשותנו ציוד חירום המשמש כציוד חליפי לצורך מתן מענה לאירועי חומרים מסוכנים.

לחץ לקבלת הצעת מחיר