ברוכים הבאים לאתר טביב 

לאחר לא מעט עבודה, שדרשה מכל הצוותים שלנו להתגייס למשימה, אנו גאים להשיק בפניכם את אתר האינטרנט החדש של חברת טביב. אתר חדשני ומודולרי ששואף להיות פלטפורמה רב-תכליתית. גם נוכחות ווירטואלית מו לקוחותינו (החדשים והקיימים) להצגת השירותים השונים של החברה, וגם – חשוב מכל – מרכז מידע מקצועי, אמין, שקוף ואיכותי בתחום הגנת הסביבה. זאת בדגש על היבטים הנוגעים להגנת הסביבה בממשקים השונים אל מול השוק העסקי והמגזר התעשייתי.

מרכז ידע

אתר האינטרנט שלנו נבנה בקפידה להוות מרכז ידע מקצועי. אנו פועלים רבות להגביר את המודעות לנושאים סביבתיים בכלל, ולהיבטים סביבתיים בפעילות עסקית ותעשייתית בפרט. כולל שימת זרקור על תחומים ספציפיים כדוגמת תחנות דלק, מוסכים, מפעלי תעשייה, רשויות מקומיות, בתי חולים ומרפאות, ענף האירוח וההסעדה ועוד.

לצד מידע אודות החברה, ולצד פירוט לגבי שירותי החברה, תוכלו למצוא באתר גם בלוג ובו מאמרים בנושאי איכות סביבה. החל ממאמרי דעה מטעם המומחים שלנו, דרך מאמרים מקצועיים שיסייעו לשפר את ההיבטים הסביבתיים בעסק, וכלה בעדכונים חדשותיים אודות התפתחויות בתחום הגנת הסביבה בישראל (חוקים, תקנות, מבצעי אכיפה, טכנולוגיות חדשות ועוד).

השירותים שלנו

בתפריט האתר אתם מוזמנים להכיר את שירותי החברה השונים. היות שהשירותים שלנו נעשים בהתאמה אישית לעסק או לענף, ערכנו את התוכן לפי קטגוריות שונות. המידע מאורגן באופן כזה שהוא גם כולל פרטים מרכזיים וגם מפרט שירותים ספציפיים הרלבנטיים לתחום המדובר. בין השירותים תוכלו לקרוא לגבי הפתרונות הסביבתיים שאנו מציעים ל:

 

 


ייעוץ איכות סביבה

טביב מספקת שירותי ייעוץ איכות סביבה במגוון פרמטרים ולמטרות שונות. החל מליווי עסקים בתחילת דרכם, וכלה במתן מענה לחברות וגופים ברמה השוטפת. אתם מוזמנים להכיר את השירות הייחודי שלנו בעמוד "ייעוץ איכות סביבה" וללמוד על הפתרונות הסביבתיים שאנו מציעים ללקוחותינו השונים.

לפני סיום,

אתר האינטרנט החדש שלנו הוקם בהשקעה רבה, לא רק של משאבים כספיים אלא בעיקר של זמן ומחשבה. אנו מקווים כי תתרשמו לטובה מהאתר ונשמח לקבל הערות והארות (לעמוד צור קשר, לחצו כאן).