ביובית לכל מטרה

ביובית היא משאית בעלת מערכות טכנולוגיות מתקדמות. המטרה של השימוש בביוביות היא טיפול בתקלות שונות במערכת הביוב, שנגרמות כתוצאה מסיבות שונות. הביובית משתמשת במערכות אינסטלציה מתקדמות הייעודיות לתקלות קשות, ומופעלת על ידי אנשי מקצוע בעלי הסמכה לכך.

הצורך בשמוש בביובית מגיע לרוב כתוצאה מחסימות במערכת הביוב, דוגמת שורשים באדמה שחוסמים את הזרימה התקינה בביוב, בטון תקוע שיוצר חסימה מלאה או חלקית, צורך בשטיפה או ניקוי של קו הביוב ועוד.

השימוש בביובית נעשה ברחבי הארץ, ובהתאם לצורך בשימוש במערכת לצד שדרוג המערכות, הפכה במקביל גם האכיפה בנושא למחמירה וקפדנית.

שירותי ביובית: מה צריך לדעת?

הסיבות לתקלות בביוב הדורשות שימוש בביובית, נובעות לרוב מתקלה או חסימה בזרימה בקו הביוב. בין אם מדובר בחדירת מי גשמים, הצפה או סתימה הנגרמת מסיבות שונות, מדובר בתקלה שיש לספק לה פתרון. לעיתים, נדרשת שאיבה של הנוזלים במערכת, שטיפת קו הביוב או ניקוי המערכות. לרוב בורות הביוב השונים זקוקים לטיפול ותחזוקה תקופתית, במטרה להימנע מהתקלות הללו וכן להימנע ממפגע סביבתי וריחות לא נעימים המופצים כתוצאה מהתקלה שנגרמה.

חשוב לדעת שברגע שאחת מן התקלות האפשריות השונות מתרחשת, צריך ומומלץ לטפל בבעיה כמה שיותר מהר. במקרים מסוימים, הצורך בטיפול הופך דחוף בן רגע משום שמערכת הביוב עולה על גדותיה. כדי לא להגיע למצב מהסוג הזה ולהימנע ממקרים דחופים, מומלץ לבצע טיפול שוטף ותקופתי, ולא להזניח או לדחות.

מי משתמש בשירותי ביובית ומתי הצורך עולה?

אין דבר יותר מתסכל מלגלות תקלה הדורשת תיקון, על אחת כמה וכמה כשמדובר בתיקון מיידי שנדרש ואין איך להתחמק ממנו. סתימה בצנרת או בקו הביוב שלא מאפשרת המשך שימוש תקין בצנרת, כמו שימוש בשירותים או שטיפת ידיים, לא מותירה ברירה אחרת אלא טיפול מיידי בתקלה. לא רק שזה מבאס, מתסכל ואף פעם לא מגיע בזמן המתאים – לרוב זה מגיע כעסקת חבילה עם ריחות לא נעימים, שמשפרים את החוויה כפליים. מהסיבות האלו ואחרות, מומלץ לא לדחות את הטיפול באמצעות ביובית ולהקפיד על טיפול שגרתי, בקרה קבועה ותדירה ושמירה על צנרת ביוב תקינה, הן בבית והן בבתי עסקים, מקומות ציבוריים ועוד.

השימוש בביובית נעשה בערים, בתי עסק קטנים או גדולים, וכן בחברות מסחריות, חנויות, מרכזי תעשייה שונים, תחנות דלק, מוסכים, קניונים, מרכזים ציבוריים ועוד. מעבר לשימוש העסקי או המסחרי, במקרים מסוימים ישנו צורך בשימוש בביובית למקרים פרטיים: כך בבתים פרטיים, דירות גן או בתים משותפים שבהם מתרחשת תקלה בקו הביוב או סתימה שדורשת תיקון כתוצאה מחסימה, סתימה, זרימה לא תקינה או שימוש לא תקין שגרם לבעיה.

פתרון מקצועי: כך תימנעו מסתימות מיותרות

השירותים שמציעה משאית הביובית מותאמים לבעיות ותקלות שונות. החל מבעיות אינסטלציה קלות ועד מורכבות במערכת הביוב, השירות ניתן על ידי צוות מקצועי, מוסמך ומנוסה. לאור העובדה שמדובר בציוד יקר, כבד ומורכב לתפעול, יש להכיר אותו היטב כדי לעשות בו שימוש ועל אחת כמה וכמה שימוש נכון שיספק תוצאות יעילות. מלבד זאת, השימוש בביובית הולך והופך מורכב יותר מעת לעת, משום שהפונקציות המותקנות הולכות ומשתכללות, מה שדורש מהצוות או מאיש המקצוע להכיר את הכלים היטב.

אל תדאגו, יש לזה גם יתרונות: מי שזוכה ובגדול מכל הפיתוחים הטכנולוגיים, השכלולים והשדרוגים הוא הלקוח. הסיבה לכך פשוטה וברורה, שכן ישנה האפשרות להעניק שירות מהיר יותר, זמין יותר ובהתאם לכך גם במחיר נוח במיוחד. הסיבה לכך היא שאם בעבר ניתן היה לבצע בזמן נתון עבודה אחת בלבד, כמו שאיבה של שפכים, כיום החברות המקצועיות יכולות לספק בו זמנית גם פתרונות לסתימות או ניקוי מערכת הביוב.

טביב מעמידה לרשות לקוחותיה את צי הביובית הגדול ביותר במדינה, שנשען על ניסיון של כשלושה עשורים בהגנת הסביבה. אנו בטביב מחזיקים מגוון גדול במיוחד של כלים, החל משירותי ביובית בנפחים קטנים ועד ביוביות גדולות בנפחים גדולים עד 35 קו"ב.

מעטפת טיפול שלמה

בבעלות טביב מתקן לטיפול בשפכים שומניים, מינרליים וסטריליים. במילים אחרות, אנחנו לא מספקים רק שירותי ביובית וממשיכים הלאה, אלא מספקים את המעטפת השלמה של השירות תחת קורת גג אחת ללקוח. החל מהשאיבה, דרך השינוע ועד הטיפול המלאה בהתאם לפרוטוקול הרלוונטי. אנו חוסכים מלקוחותינו את הפנייה לקבלנים חיצוניים במהלך התהליך, כך שהתהליך הופך לפשוט, העבודה מתבצעת מול ספק אחד ומסגרת התקציב של הלקוח נשמרת. מעבר לטיפול הלכ למעשה, אנו מספקים ללקוחותינו ייעוץ וליווי שמבוצע על ידי דוגמי מים מוסמכים וחטיבת איכות הסביבה, כולל בניית מסמך תדירות שאיבה לייעול העבודה השוטפת. הסיבה לכך היא שמעבר להזמנת שירותי הביובית באופן תדיר לצורך טיפול שגרתי, כדאי להימנע מהגעה למצבי חירום באמצעות שמריה על צנרת תקינה וקווי ביוב זורמים. יכול להיות שתופתעו לגלות שאפשר להימנע מסתימות מיותרות ולא רצויות בקלות, באמצעות פעולות פשוטות שהיועצים שלנו יסבירו לכם כיצד הן גורמות לכם נזק כלכלי.

החל בעסקים קטנים כמו מסעדות ומוסכים, ועד למפעלי תעשייה, בתי חולים, מוסדות להשכלה גבוהה ותחנות דלק – אנחנו מעניקים את מעטפת הטיפול השלמה והמלאה לכל לקוח, מתחילת התהליך ועד לסיומו באופן מלא.

טביב – ביובית לכל מטרה

חברת טביב מעמידה לרשות לקוחותיה את צי הביוביות הגדול ביותר במדינה, לצדו ניסיון של כשלושים שנות שמירה על איכות הסביבה.

לקוחותינו מקבלים מאיתנו ליווי וייעוץ הניתן על ידי צוות מקצועי, מוסמך ומיומן מטעם חטיבת איכות הסביבה. הייעוץ כולל מסמך תדירות שאיבה לייעול העבודה השוטפת, כאשר במהלך התהליך אנו זמינים ללקוחותינו בכל עת ומתבצעות עבודות חירום כל שעות היממה, בכל ימות השבוע.