גיבוי באירועי חומ״ס

כל פיתרונות איכות הסביבה למוסך במקום אחד

מידע נוסף

 

אירועי חומרים מסוכנים (חומ"ס) נגרמים בשל התרחשות בלתי מבוקרת בעקבות תאונה או תקרית בטיחותית כגון דליפה, שפך, פיזור, דליקה, התאיידות ועוד. חרף פעילות מנע רבה בתחום, אשר בהחלט משתפרת עם השנים, אירועי חומ"ס מתרחשים בישראל בתדירות גבוהה.

על פי דיווחי פיקוד העורף והמשרד להגנת הסביבה, מרבית אירועי החומרים המסוכנים נגרמים מטעויות אנוש. על פי רוב, בפעילותם השוטפת של מפעלים המייצרים או מאחסנים חומרים מסוכנים, בעת שינוע חומרים מסוכנים, בהובלת חומ"ס במתקני צנרת ותשתיות ובעבודתם של בתי עסק ומחסנים המצויים בקרבת אוכלוסייה.

הסכנה לציבור הינה קריטית ומיידית. אירועי חומ"ס עלולים לגרום לתחלואה זמנית, פגיעות כרוניות ואף מוות במקרים חמורים. הנזקים הבריאותיים והסביבתיים קשורים למגע עם החומר המסוכן, שאיפתו, בליעתו או חדירתו לקרקע (תוך יצירת קרקעות מזוהמות, פגיעה ביבולים חקלאיים וזיהום מאגרי מים).

טביב הינה מהחברות היחידות בישראל המספקות מענה שלם, מקיף וחשוב מכך – מהיר, לטובת גיבוי באירועי חומ"ס. אנו מחזיקים ניידות חירום המאובזרות בכל הציוד הנדרש על מנת לטפל באירועי חומ"ס קטנים וגדולים כאחד. זאת תוך שאנו מעמידים לטובת העניין צוותים מקצועיים בכוננות 24/7 עם מענה בפריסה ארצית רחבה.

גיבוי אירועי חומ"ס נעשה אל מול לקוחות שונים לרבות מפעלי תעשייה, מתקנים ביטחוניים, חברות ציבוריות (כגון רכבת ישראל, התעשייה האווירית, חברת החשמל לישראל ועוד), חברות תשתיות ועוד. מקצועיותנו הרבה בתחום זו, כמו גם הוותק הרב שצברנו בטיפול באירועי חומ"ס שונים, הפכו אותנו עם השנים לכתובת מהירה ומקצועית לטיפול באירועים מורכבים אלה.

שירותינו בתחום

צוותי הפעולה שלנו פועלים באופן מקצועי ומהיר בכדי לעצור את האירוע ולהשיב את הסביבה לשגרה בהקדם האפשרי ובאופן הבטיחותי ביותר. זאת בכדי למנוע ככל הניתן נזקים לגוף, לרכוש, לחי, לצומח ולסביבה. אנשי הצוות עוברים באופן תדיר הכשרות והדרכות מקצועיות, המציידות אותם בכלים מתקדמים ומתודולוגיות פעולה חדשניות.

ניידות החירום שלנו מצוידות באטמים למכליות, קוביות, חביות, מאצרות נפרשות המשתרעות על 12/14 מ' (המשמשת כמאצרות זמניות במקרי התהפכות או בקע במיכל) ועוד.

לאור הצורך שעלה מן השטח, אנו עובדים גם במסגרת ריטיינר חודשי/שנתי לגיבוי מלא באירועי חומ"ס. מחויבותנו הינה במובן הרחב והמקיף ביותר ולטביב מנעד לקוחות קבועים, אותם משרתת החברה מזה עשרות שנים.

לרשותנו תחנות מעבר ואתרי טיפול המאפשרים את פינוי הפסולות ממוקד האירוע. בין אם לטיפול המשך ובין אם לאחסנה זמנית (עד לקבלת אישור על הוראות המשרד להגנת הסביבה).

לחברתנו ניסיון עשיר בליווי חומרים מסוכנים בלתי שגרתיים/בלתי יציבים במהלך שינוע, תוך מתן פתרון מהיר בכל מקרה של אירוע חומ"ס אף טרם התרחשותו.

לחץ לקבלת הצעת מחיר