פרויקט פינוי פסולת ביתית בשת״פ עם עיריית רעננה

כל משפחה בישראל מייצרת לא רק פסולת ביתית, אלא במקרים רבים גם פסולות מסוכנות. אולם בעוד שבמגזר העסקי ברור שיש לטפל כראוי בפסולות המסוכנות והרעילות, במרחב הפרטי קיימים פערי ידע משמעותיים בעניין זה.

בחברת טביב אנו לא רק עוסקים בטיפול בפסולת מסוכנת ורעילה, אלא גם פועלים באופן עקבי להגברת המודעות לתחום בקרב הציבור הרחב. אנו רואים חשיבות רבה בכל הנוגע לטיפול ראוי בפסולת מסוכנת ורעילה במרחב הפרטי.

כחלק מתפיסת עולם זו, לשמש גם כסמן ימני בתחום הגנת הסביבה, אנו משתדלים לעסוק רבות בפעילויות ופרויקטים התנדבותיים. דוגמה לפרויקט מסוג זה מול הציבור ביצענו לאחרונה בשיתוף עם עיריית רעננה והיחידה הסביבתית.

על מנת להגיע אל התושבים ולסייע בהיכרות עם הפסולת המסוכנת והרעילה שנוצרת בבית, ועם הפתרונות עבורה, קיימנו "יום ירוק" לאיסוף פסולות מסוכנות מבתי אב בעיר, כתרומה לקהילה וללא עלות. תושבים רבים הגיעו לנקודות האיסוף שהופעלו על ידי עובדי טביב. שם הם נחשפו לאיסוף המקצועי של הפסולת המסוכנת, וקיבלו הסברים מפורטים ומרתקים אודות תהליכי ההמשך. במקביל, עובדי חברת טביב העבירו הרצאות בבתי ספר ברעננה בנושא "איכות סביבה וטיפול בפסולת מסוכנת ורעילה בבתי אב".

פינוי פסולת ביתית